1800x681_concept-car-citroen-metropolis

METROPOLIS


METROPOLIS

Концепт-кар з Китаю - в стилі східної розкоші

Гібридний концепт-кар, повністю створений міжнародною командою Citroën в Китаї. 

М'які лінії, що випромінюють силу

Citroën Métropolis concept car - Мягкие линии, излучающие силу

Metropolis - це мікс з гладких поверхонь, чуттєвих вигинів, підтягнутих і чітко виражених ліній, таких як переднє крило, що додає характер потужному кузову.

Витончений і елегантний дизайн

Обриси кузова формують плавні тонкі лінії, інтенсивність яких змінюється зі зміною освітленості, відкриваючи цікаві вигини і дрібні деталі.

Передня частина

Citroën Métropolis concept car - Передняя часть

Передня частина висловлює приховану міць з витонченими деталями решітки радіатора і фар.

Бічний профіль

Citroën Métropolis concept car - Боковой профиль

Metropolis - це автомобіль імпозантного статури з дизайном седана, який невід'ємний для Китаю. Це уявлення про креативну і вишукану розкіш з мальовничим, м'язистим профілем.

Задня частина

Citroën Métropolis concept car - Задняя часть

Задня частина широка і стабільна, але лінії її компактні. Фари у формі бумеранга додають оригінальний завершальний штрих задньої частини Metropolis.

Виразний, розкішний салон

Для інтер'єру Metropolis натхненням став дизайн віяла і традиційні китайські струнні інструменти, які є ознакою культури і витонченості в Китаї.

Виконаний у стилі «накладення шарів», салон концепту створює ефект гостинності, він відрізняється розкішною обстановкою, акцент в якій зроблений на творчому вираженні.

Citroën Métropolis concept car - Выразительный, роскошный салон

Передові технології

В Metropolis використовується заряджаємий гібридний привід з декількома режимами роботи (в залежності від ситуації).

Тільки електропривод

Citroën Métropolis concept car - Только электропривод

Повністю електричний режим використовується для запуску, при їзді в місті на низьких швидкостях, при зниженні швидкості і / або гальмуванні (рекуперація). Тут застосований електричний мотор стандартної потужністю 55 л.с. (40 кВт), з можливістю короткочасного збільшення потужності до 95 к.с. (70 кВт).

Тільки ДВС

747x322_concept-car-citroen-metropolis-mode-thermique-seul

Двигун внутрішнього згоряння використовується на середній швидкості, при русі по трасі. Тоді бензиновий турбодвигун V6 2.0 (272 к.с.) працює з максимальною продуктивністю.


ФУНКЦІЯ OVERBOOST

Два силових агрегати також можуть працювати спільно для динамічного прискорення при максимальній потужності (функція збільшення тиску наддуву Overboost і режим максимальної продуктивності електромотора). В результаті - максимальні 460 к.с., розділені на всі 4-колеса для кращого зчеплення з дорогою.

Відмінний хід, мінімальні витрати

Metropolis об'єднує в собі  м'яке ставлення до навколишнього середовища. Викиди CO2 скорочені до 70 г / км, витрата палива становить лише 2,6 л / 100 км. Це в п'ять разів менше, ніж з традиційним двигуном аналогічної потужності (орієнтир - двигун V8 об'ємом 4.0 л). Подібних результатів досягли завдяки:

оптимизованному бензиновому двигуну;
7-ступінчастою КПП з подвійним зчепленням;
гібридної повно-привідній трансмісії;
підвісці Hydractive, яка поліпшує аеродинаміку.

Citroën Métropolis concept car - Отличный ход, минимальный расход
Top