Voir le contenu

ОБСЛУГОВУВАННЯ ГАЛЬМІВНОЇ СИСТЕМИ

З огляду на важливість безпеки, регулярні перевірки гальмівної системи спеціалістом Citroën дозволять запобігти збільшенню  гальмівної відстані. 

  • гальмівна система повинна бути надійною, ефективною та забезпечувати безпечне гальмування, в т.ч. в екстрених ситуаціях.

 

ОБСЛУГОВУВАННЯ ГАЛЬМІВНОЇ СИСТЕМИ

Ціна  все включено, що включає вартість запчастин і робочого часу, і жодних сюрпризів для оптимального гальмування з заміною:

  • передніх та/або задніх гальмівних колодок
  • або передніх та/або задніх гальмівних дисків та колодок
  • або комплекту заднього барабанного гальма
  • або гальмівної рідини
  • супроводжується 15 візуальними перевірками експертами Citroën.

ОПТИМІЗУЙТЕ ГАЛЬМА

  • Змінивши колодки, проведіть їх адаптацію, легко натискаючи педаль кілька разів поспіль.
  • Після миття автомобіля злегка натисніть на педаль гальм, щоб висушити деталі.
  • Нарешті, пам'ятайте, що будь-яка гальмівна система працює добре тільки тоді, коли амортизатори та шини знаходяться в належному стані.

УВАГА!

Гальмівна система повинна миттєво і точно реагувати на натискання педалі. Якщо ви виявили одну або кілька з наступних ознак, зверніться в авторизований сервісний центр. 

  • Автомобіль «заносить» під час гальмуванні: причиною може бути зношена гальмівна колодка або навіть спущена шина. Зношені амортизатори також можуть давати ті ж наслідки. 
  • Під час гальмування автомобіль вібрує: найімовірніше, це викликане несправністю гальмівних дисків, незакріпленою деталлю або надмірним провисанням передньої або задньої осі. 
  • Автомобіль вібрує з сильними поштовхами під час гальмування: це може бути ознакою проблеми з дисками, барабанами або гальмівними накладками.  
  • Світиться попереджувальний індикатор гальм: увімкнено паркувальні гальма, рівень рідини надто низький або накладки сильно зношені. Не слід легковажно ставитися до цього попередження. 
  • Педаль гальм важко рухається: це може бути пов'язане з відмовою допоміжного гальма, гідравлічних шлангів або контуру, колісних циліндрів або гальмівних колодок. 

Педаль гальм рухається надто легко: педаль опускається у порожнечу, потрібно «накачати», щоб мати можливість гальмувати. Будьте обережні, це ознака серйозної проблеми з гідравлічною системою.