C5_Aircross_Hybrid_reveal

C5 AIRCROSS SUV HYBRID: КРОСОВЕР КЛАСУ "Ë-COMFORT"

Citroën почав електричний наступ, презентуючи свій технологічний флагман, гібрид C5 Aircross Aircross, безшумний міський автомобіль класу «ë-Comfort».
Пропонуючи визначний комфорт, з підвіскою Progressive Hydraulic Cushions®, сидіннями Advanced Comfort та системами допомоги водію, позашляховик C5 Aircross вступає у нову фазу програми Citroën Advanced Comfort® з версією плаг-ін гібрид.

. БЕЗКОМПРОМІСНИЙ: натхненний досвідом клієнтів, з нульовим рівнем викидів CO2 у щоденному 100% електричному режимі (дальність 50 км*)  та необмеженим выдстаням для подорожей завдки бензиновому двигуну.
. БЕЗШУМНИЙ: спокійна та тиха поїздка в електричному режимі в цьому безшумному міському автомобілі, без шуму, поштовхів і вібрацій.
. ТЕХНОЛОГІЧНИЙ: комбінація бензинового двигуна PureTech потужністю 180 к.с., електричного двигуна потужністю 80 кВт та автоматичної коробки передач ë-EAT8, що забезпечує 225 к.с. накопиченої потужності та миттєво доступного крутного моменту 320 Nm.
. ІНТУЇТИВНИЙ: екосистема, інтуїтивно зрозуміла та зручна для користувачів, включаючи автоматичне управління режимами водіння, легкою зарядкою та спеціалізованим порталом розумних послуг.

Модель SUV CITROЁN C5 Aircross Hybrid зберігає всі свої переваги з точки зору модульності салону: три окремі сидіння позаду можуть зміщуватись на 150 мм, пропонують регулювання кута нахилу спинки у 5 положеннях, та дають пласку підлогу багажного відсіку при складанні.

Кросовер SUV CITROЁN C5 Aircross Hybrid – це наша перша модель типу плаг-ін гібрид. Також це перша модель з наднизьким рівнем викидів відпрацьованих газів – і це наш перший крок на шляху до 100% електрифікованих моделей, що є метою на 2025 рік. Кросовер SUV CITROЁN C5 Aircross Hybrid поєднує в собі всі переваги повного електромобіля для щоденних поїздок з універсальністю та величезним діапазоном, які надає двигун внутрішнього згоряння для більш тривалих подорожей.


* Орієнтовні дані, надані лише для інформаційних цілей та підлягають затвердженню (тестовий цикл WLTP). Остаточні дані будуть повідомлені до кінця грудня 2019 року
Top