Починаючи від створення автомобіля і закінчуючи терміном його експлуатації, Бренд CITROËN наполегливо працює над тим, аби звести вплив автомобілів на навколишнє середовище до мінімуму – споживання палива, невеликі викиди CO2 та вихлопних газів, розумне використання природних ресурсів, покращення вторинної переробки, тощо.
Бренд CITROËN зобов'язується:
- обмірковувати екологічні проблеми, починаючи ще від етапу проектування своїх товарів та послуг;
- впроваджувати принцип кругової економії, включаючи переробку та повторне використання матеріалів.
Починаючи від створення автомобіля і закінчуючи терміном його експлуатації, Бренд CITROËN наполегливо працює над тим, аби звести вплив автомобілів на навколишнє середовище до мінімуму – споживання палива, невеликі викиди CO2 та вихлопних газів, розумне використання природних ресурсів, покращення вторинної переробки, тощо. Бренд CITROËN зобов'язується: - обмірковувати екологічні проблеми, починаючи ще від етапу проектування своїх товарів та послуг; - впроваджувати принцип кругової економії, включаючи переробку та повторне використання матеріалів. |
Екологічно-дружня конструкція – це перший крок до того, щоб ми прогресували на шляху до стійкої мобільності, підтверджуючи відповідність екологічним нормам автомобільної промисловості. У випадку Бренда CITROËN, це відображено у значній частині наших досліджень та інновацій, присвячених «чистим» технологіям та «зеленим» матеріалам, що знаходять собі місце при проектуванні автомобіля.
Бренд CITROËN виготовляє декарбонізовані автомобіля (СО2), використовуючи промисловий інструмент та обладнання, що дозволяє контролювати вплив на екологію та відповідати ключовим вимогам.
Щоб заохотити центрі продажів та сервісні станції до кращого поводження з відходами, Бренд CITROËN впроваджує власні ініціативи щодо переробки та оцінки відходів.
Бренд CITROËN наполегливо працює над тим, щоб зробити процес переробки більш ефективним, розробляючи продукти (автомобілі), які є максимально-придатними до цього. Метою такого підходу до проектування та виробництва автомобілів є бажання зменшити кількість відходів, що утворюються під час виготовлення, використання, переробки транспортних засобів.
ПОКРАЩЕНА ЕФЕКТИВНІСТЬ ДВИГУНІВ
CITROËN постійно працює над оптимізацією роботи усіх складових вузлів звичайних двигунів внутрішнього згорання – як бензинового, так і дизельного – включаючи такі визначні технології, як «Stop&Start», фільтри FAP та SCR.
НОВЕ ПОКОЛІННЯ АВТОМАТИЧНИХ ТРАНСМІСІЙ
Гама високоефективних автоматичних трансмісій CITROËN у 2018 році розширилась – з появою 8-ступеневої АКПШ серії EAT8 (автоматична коробка перемикання швидкостей), яка пропонує ще більш вражаюче зниження споживання пального, водночас з покращенням вражень від водіння.
НОВИЙ ПІДХІД ДО ПИТАННЯ
«Зелені матеріали» поділяються на три категорії:
- перероблені пластикові матеріали;
- матеріали природного походження (дерево, рослинні волокна, тощо);
- біоресурсові матеріали (наприклад, полімери, що виготовлені з відновлюваних ресурсів замість нафтохімічних).
Існує дві основні переваги їх використання:
- зменшення використання викопних матеріалів для виробництва пластику;
- сприяння розвитку об'єктів переробки матеріалів за рахунок збільшення необхідного затребуваного об’єму.
Бренд CITROËN впроваджує амбітний план використання «зелених» матеріалів з 2008 року. І наразі, за даними виробництва у 2018 році, на «зелені» матеріали припадає близько 30% загальної ваги транспортного засобу (полімери, метали, тощо).
Бренд CITROËN відповідає на екологічні виклики наступним чином:
- допомога у боротьбі з глобальним потеплінням;
- зменшення забруднення, включаючи забруднюючі речовини, що потрапляють у повітря та воду;
- збереження природних середовищ існування та біорізноманіття, використання меншої кількості природних ресурсів, особливо води;
- зменшення кількості вироблених відходів та підвищення їх вартості.
У січні 2015 року було введено обов'язкове у Франції позначення для продуктів, що підлягають вторинній переробці: логотип «Triman».
Метою запровадження цього логотипу є інформування споживачів про те, що вони не повинні викидати товар чи упаковку у сміттєвий бак для побутових відходів, а мають переробити його або перевезти до пункту збору утилізації. Цей логотип вже з'являється на деяких продуктах CITROËN (наприклад – шини, картонна упаковка, паперові роздруківки).
ПЕРЕРОБКА:
- НАЛАШТУВАННЯ ЕКОНОМІКИ ЗАМКНЕНИХ (ЗАКІЛЬЦОВАНИХ) СИСТЕМ
- СТАЛИЙ РОЗВИТОК ВІД ПОЧАТКУ ВИРОБНИЦТВА
- ВИКОРИСТАННЯ ПЕРЕРОБЛЕНИХ МАТЕРІАЛІВ
- ПЕРЕРОБКА ТА ДОДАТКОВА ВАРТІСТЬ АВТОМОБІЛІВ
- ПЕРЕРОБЛЕННЯ ВАШОГО CITROËN
Наша мета для Бренду CITROËN – досягти можливості повної переробки наших автомобілів у кінці їх життєвого циклу. Тому ми запровадили процедуру аналізу життєвого циклу транспортного засобу, в рамках якої ми вимірюємо загальний вплив автомобіля на навколишнє середовище починаючи від його розробки та створення і завершуючи переробкою наприкінці життєвого циклу. Використання цієї системи означає, що ми можемо оцінити матеріали, які використовуються у виробництві, та зробити кращий вибір для майбутніх автомобілів.
Перероблені матеріали мають ті ж технічні характеристики, що й нові. Їх термічна та механічна довговічність забезпечують високу якість та продуктивність.
Надзвичайно висока якість «зелених» матеріалів означає, що тепер їх можна використовувати в автомобілях CITROËN – як для прихованих, так і для видимих деталей.
В межах Бренду CITROËN вже понад 15 років функціонує окрема структура (підрозділ) для екологічно чистого збору та переробки транспортних засобів, що вже відпрацювали свій термін експлуатації. Загалом існує 7 етапів переробки автомобіля.
Операція Trade-In – повернення/обмін автомобіля
Під час цієї операції, останній власник вживаного автомобіля, що вже відпрацював свій ресурс, доставляє його до затвердженого дилерського центру (як правило, в обмін на новий автомобіль). Дилер перевіряє транспортний засіб та видає необхідний сертифікат на переробку/знищення старого автомобіля (CoD, «Certificate of Destruction»).
Попередня обробка та знезараження
Акумулятор і шини знімаються, а подушки безпеки нейтралізуються. Далі наш сервіс-партнер видаляє з транспортного засобу всі залишки палива та інших рідин: моторне масло, трансмісійне масло, гальмівну рідину, хладогент кондиціонера. Згодом ці відходи будуть відновлені на 100% у спеціалізованому очисному центрі.
Демонтаж (розбирання) для повторного використання
Наступним кроком є демонтаж механічних деталей, панелей кузова, електричних та електронних компонентів. Вони будуть або повторно використані як готові деталі, або відновлені для можливості використання. Якщо це економічно вигідно, матеріали відправляються на переробку – наприклад, пластик та скло.
Зберігання
Екологічно небезпечні матеріали відновлюються, запаковуються, та очікують надсилання до компаній, що спеціалізуються на переробці або знищенні відходів.
Дроблення
Знешкоджені вузлі та запчастини відправляються в дробарку, де їх подрібнюють на шматочки розміром лише кілька сантиметрів. Потім ці шматки проходять процес початкового магнітного сортування для наступної переробки (переплавки) у різні сорти сталі.
Сортування після дроблення
Решта подрібненого матеріалу сортується автоматично, завдяки використанням різних фізичні властивостей матеріалів (магніти, вихровий електрострум, флотація) – це дозволяє розділити різні типи матеріалів.
Переробка, відновлення, звалище
Після сортування різноманітні фрагменти матеріалів підлягають вторинній переробці: метали направляються до металургійних заводів для переплавлення, деякі пластмаси повертаються до виробників пластмас. Або матеріали перетворюються в енергію, що використовується на будівельних роботах, для міського опалення, електростанції, тощо. Ці промислові процеси дають можливість переробляти або повторно використовувати понад 95% ваги транспортного засобу, що значно зменшує кількість кінцевих відходів, які в кінцевому рахунку відправляються на спеціалізовані сміттєзвалища.