Voir le contenu

ІДЕАЛЬНИЙ ДОСВІД КОРИСТУВАННЯ ГІБРИДНИМ АВТОМОБІЛЕМ

Безумовно, ви хочете лише найкращого, коли мова йде про технічне обслуговування вашого гібридного автомобіля. Мережа Citroën має необхідні інструменти та фахівців, які пройшли підготовку з конкретних післяпродажних аспектів обслуговування гібридних автомобілів. Відправляйтеся у поїздки спокійно, користуючись договором на технічне обслуговування та зобов 'язаннями Citroën щодо обслуговування.

ДОГОВІР ТЕХНІЧНОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ ГІБРИДНОГО АВТОМОБІЛЯ

Обслуговування гібридного автомобіля поєднує в собі обслуговування автомобіля з двигуном внутрішнього згоряння та електромобіля. Тому інтервал обслуговування такий же, як і для автомобіля з двигуном внутрішнього згоряння, з конкретними додатковими операціями, пов 'язаними з його гібридною технологією. Однак ви отримуєте договір на технічне обслуговування за тією ж ціною, що і для автомобіля з двигуном внутрішнього згоряння. Вона включає допомогу на дорозі, заміну або ремонт несправних деталей, планове обслуговування та заміну зношених деталей. 

ЕЛЕКТРОННА СЕРВІСНА КНИГА

Рекомендуємо дотримуватися плану технічного обслуговування Citroën, розробленого спеціально для вашого гібридного автомобіля Citroën: кожна операція описана з необхідною періодичністю.

Скористайтеся електронною сервісною книгою технічного обслуговування - першою 100% цифровою сервісною книгою, розробленою для вас компанією Citroën!

 

Вона дозволяє:.

  •  Дізнатися в будь-який час деталі операцій з технічного обслуговування, що проводяться в мережі Citroën.
  •  Знати наступний крок технічного обслуговування (тривалість/пробіг)
     

Ваша електронна сервісна книга буде оновлюватися кожного разу після відвідування сервісу та знаходитиметься у вашому особистому кабінеті My Citroën.

Перепродаж вашого автомобіля буде простішим: вам потрібно буде тільки показати свою електронну сервісну книгу новому покупцеві, таким чином засвідчивши хороше технічне обслуговування вашого автомобіля.

ЗОБОВ 'ЯЗАННЯ ЩОДО ОБСЛУГОВУВАННЯ ВАШОГО ГІБРИДНОГО АВТОМОБІЛЯ

СПОКІЙ ПІД ЧАС ПОЇЗДОК:

1. ГАРАНТІЯ: ваш тяговий акумулятор має гарантію 8 років або 160 000 км

 

2. CITROËN ASSISTANCE: пожиттєво (якщо щорічне обслуговування здійснюється в межах мережі)

 

3. ЕКСПЕРТНЕ ОБСЛУГОВУВАННЯ: обслуговування вашого гібридного автомобіля по всій мережі Citroën

ПІДТРИМКА ТА ЛЕГКЕ ОБСЛУГОВУВАННЯ:

4. ДОГОВІР НА ТЕХНІЧНЕ ОБСЛУГОВУВАННЯ з послугами для гібридних автомобілів

 

5. ГЛОБАЛЬНЕ РІШЕННЯ ДЛЯ ЗАРЯДКИ: підтримка рішення для зарядки (вибір найкращого рішення, адміністративні процедури та встановлення)

 

6. ДОПОМОГА З ВИРІШЕННЯМ ТРАНСПОРТНОГО ПИТАННЯ, доступна кожного разу, коли робота виконується на вашому автомобілі

 

7. ВАРТІСТЬ ОБСЛУГОВУВАННЯ ТА ОНЛАЙН-БРОНЮВАННЯ

ДОДАТКОВІ ПЕРЕВАГИ:

8. РЕГУЛЯРНІ ОНОВЛЕННЯ ПРОГРАМНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ: під час кожного відвідування сервісного центру, то ж ви можете скористатися останніми оновленнями

 

9. МИЙКА: ваш автомобіль повертається чистим після кожного візиту до сервісного центру.