Voir le contenu

ІСТОРІЯ ФУРГОНІВ CITROËN

Протягом 100 років компанія Citroën постійно розвивалася та шукала шляхи вдосконалення службових автомобілів. Відкрийте для себе колекцію деяких із найвідоміших службових автомобілів Citroën з інноваційними та креативними технологіями, революціями у виробництві та розумним дизайном.

ПЕРЕГЛЯНЬТЕ ІСТОРІЮ ФУРГОНІВ CITROËN У ВІДЕО

ФУРГОН C4 (1931 р.)
Завдяки інноваційним функціям, як-от повністю сталевий кузов, 9-літровий радіатор і підвіска з 4 напівеліптичними листовими ресорами, фургон C4 був позашляховиком, який випередив свій час.  Надзвичайно універсальний автомобіль із щонайменше 17 доступними версіями, починаючи від пікапа до панельного фургона з корисним навантаженням до 1200 кг, фургон C4 ідеально підходив будь-якому власнику. 
НАПІВГУСЕНИЧНИЙ TYPE P17 (1931 р.)
1921-1931 роки були відомі екзотикою, науковими відкриттями та механізацією в багатьох галузях. Різні моделі напівгусеничних автомобілів розроблювалися для того, щоб протистояти викликам, які постали на початку 20 століття. 
TUB/TUC (1939)
Citroën Tub, який надихнув легендарний H-Van, став піонером серед передньопривідних фургонів. Кар'єра Tub була перервана через Другу світову війну, але вона принесла нові інновації на ринок фургонів, зокрема розсувні бічні двері, місце для стояння у зоні завантаження та вдосконалену кабіну.
 

1947

TYPE H

З культовомий стилем, харизматичним виглядом та практичним дизайном не дивно, що Citroën Type H мав відомий успіх протягом десятиліть. Citroën Type H став першим серійним фургоном із переднім приводом і запозичив багато функцій від свого попередника Tub, зокрема розсувні бічні двері, місце для стояння в багажнику та вдосконалену кабіну.
Сучасні фургони все ще надихаються ним сьогодні, але не дивно, що вони взяли від нього дизайнерські риси, і багато з них були перетворені на модні вантажівки з їжею.

АВТОБУС TYPE 23

Citroën Type 23 з 34-річною кар’єрою та 121 902 виготовленими одиницями був популярним надійним автомобілем, який зробив революцію на ринку службових автомобілів завдяки неймовірній вантажопідйомності 1500 кг.
З 1941 року Type 21 випускався з гідравлічними гальмами, що було нововведенням на той час, а в 1947 році була випущена версія у формі автобуса, яка була дуже популярною та використовувалася транспортною компанією Citroën. Цей автомобіль також увійшов в історію як останній автомобіль, виготовлений і представлений за життя Андре Сітроена.

З 1951 ДО 1996

МІНІВЕН 2CV (1951 р.)

Протягом 3 десятиліть з понад 1,2 мільйонами вироблених одиниць і різними побічними виробами, Мінівен 2CV швидко досяг статусу культового автомобіля, задовольняючи вимоги всіх.
Цей практичний, надійний і економічний фургон також став першим фургоном для доставки з переднім приводом, 2-циліндровим двигуном з повітряним охолодженням і простими, легкими технічними рішеннями.

ACADIANE (1978 р.)

Citroën Acadiane, який прийшов на зміну 2CV AK400, мав передню частину Dyane, з’єднану з багажним відділенням AK400 з піднятим рівнем даху. Це покращило аеродинаміку фургонів і споживання палива.
Citroën Acadiane був справді успішним із понад 250 000 випущеними автомобілями до 1987 року, коли його замінив C15.

C15 (1984 р.)

Citroën C15, якого протягом понад 20 років було випущено понад 1 мільйона різних версій, став піонером нового покоління фургонів для доставки.
Вантажопідйомність до 765 кг була кращою у своєму сегменті, а об’єм, розмір і ціна зробили його ідеальним для багатьох підприємств.

ФУРГОН BERLINGO

ПЕРШЕ ПОКОЛІННЯ (1996 р.)

Перше покоління фургона Berlingo визначило сегмент легких фургонів, зосередившись на дизайні та комфорті. Цей автомобіль пропонував інтегрований об’єм вантажу, вперше для фургонів доставки, і створив новий сектор на автомобільному ринку з Berlingo Multispace, першим автомобілем у сегменті активного відпочинку.

ДРУГЕ ПОКОЛІННЯ (2008 р.)

Друге покоління Berlingo пішло по стопах першого, приносячи на ринок нові ідеї та інновації. Berlingo другого покоління міг вмістити 2 європіддони ззаду та став першим міні-фургоном із 3 регульованими передніми сидіннями, що довело його універсальність і можливість адаптації до потреб професіоналів.

ТРЕТЄ ПОКОЛІННЯ (2018 р.)

Фургон Citroën Berlingo був продовжений у своєму третьому поколінні, який представив багато нових функцій і встановив новий стандарт щодо стилю, обладнання та модульної практичності. Оснащений 20 системами допомоги при водінні та 4 підключеними технологіями, фургон Berlingo забезпечує безпечне та спокійне водіння.