Voir le contenu

КУЛЬТОВИЙ CITROËN 2CV СВЯТКУЄ ВЛАСНИЙ 75-РІЧНИЙ ЮВІЛЕЙ

  •  Бренд CITROЁN святкує ювілейний 75-й день народження своєї культової моделі 2CV, яка була випущена у кількості 5 114 969 одиниць в період між 1949-1990 рр.
  •  Історія CITROЁN 2CV бере свій початок з концепції «TPV» («Toute Petite Voiture» або «дуже маленький автомобіль»), що вперше була представлена у 1936 році – й головною метою було зробити автомобілі більш універсальними, економними, доступними для покупців.
  •  За час свого випуску CITROЁN 2CV став справжньою «іконою», що втілювала принципи Бренду: зручний, простий, міцний автомобіль – та, відповідно, дуже популярний. Його унікальна форма корпусу та універсальність використання були ключем до успіху, який розтягнувся на кілька десятиліть.
  •  Щоб відсвяткувати знаковий 75-річний ювілей моделі, в Консерваторії CITROЁN було зібрано та сфотографовано вісім знакових та визначних автомобілів CITROЁN 2CV у різних виконаннях. Урочисте святкування відбудеться вже 7 жовтня в Консерваторії CITROЁN.

 

 

Бренд CITROЁN святкує 75-й день народження своєї культової моделі – йдеться про CITROЁN 2CV. Розроблений у конструкторському бюро CITROЁN в Парижі та протестований на випробувальному полігоні в Ер-Луар, зрештою автомобіль був представлений широкій публіці – це сталось на Паризькому автосалоні 7 жовтня 1948 року. CITROЁN 2CV досяг визначних успіхів та зробив виняткову кар’єру: загалом було випущено 5 114 969 екземплярів моделі у різних виконаннях, включаючи 1 246 335 фургонів CITROЁN 2CV VAN. Останній CITROЁN 2CV покинув завод Mangualde у Португалії аж через тривалі 42 роки після запуску моделі – це сталось рівно о 16:00 годині 27 липня 1990 року.

 

 

ПОЧАТОК CITROЁN 2CV: КОНЦЕПЦІЯ ТА ПРОЄКТ «TPV»

Концепція та проєкт «TPV» («Toute Petite Voiture» або «дуже маленький автомобіль») народились в середині 30-тих років, а саме – у 1936 році, коли європейський автомобільний світ вже був сформований та почався поділ різних моделей на класи. Метою CITROЁN 2CV була можливість забезпечення людей з низькими доходами відповідним автомобілем: економним, універсальним, практичним. Так у 1937 році з’явився перший прототип TPV, придатний для експлуатації й тестувань: це був компактний автомобіль вагою усього 370 кг та лише з однією фарою (законодавство того часу не вимагало наявності двох). Цей транспортний засіб міг перевозити до чотирьох осіб та 50 кг багажу з максимальною швидкістю 50 км/год. і при цьому надзвичайно комфортний – адже він був розрахований для експлуатації на сільських дорогах «глибинки» Франції.

 

 

Уже на Паризькому Автосалоні 1939 року мало бути представлено 250 перед-серійних екземплярів моделі. Але початок війни завадив цьому. Усі виготовлені прототипи були знищені – усі, крім чотирьох, які таємно зберігалися у випробувальному центрі Бренду CITROЁN в муніципалітеті Ла-Ферте-Відаме.

 

 

ЛЕГЕНДАРНА МОДЕЛЬ CITROЁN 2CV, ЩО СТАЛА ІКОНОЮ АВТОМОБІЛЬНОГО СВІТУ

Після завершення війни та доопрацювання прототипів, CITROЁN 2CV нарешті був запущений у серійне виробництво в липні 1949 року. Виявилось, що цей невеличкий автомобіль з двигуном об’ємом 375 куб. см та потужністю лише 9 к.с. насправді мав досить сили, щоб зробити революцію в автомобільній промисловості! Адже це був дуже економний, універсальний, доступний автомобіль.

Його унікальна форма кузова та привабливий дизайн швидко захопили увагу значної частини французького населення. Крім того, величезний успіх CITROЁN 2CV також можна пояснити його широкими можливостями використання, легкістю та простотою керування, можливістю знімати сидіння для перевезення великих речей, гарною маневреністю та комфортом. Але особливо варто відзначити, що автомобіль CITROЁN 2CV був надзвичайно економним в експлуатації – і це робило його дуже популярним. Наприклад, уже до 1950 року було зібрано кількість замовлень з терміном виробництва до 6 років наперед.

 

 

Авангардний дух CITROЁN 2CV та конструкція, що була геніальною для того часу, забезпечили популярність моделі на автомобільній сцені протягом багатьох років. Таким чином, CITROЁN 2CV став справжнім «автомобілем поза часом», він став справжнім соціальним феноменом, що приваблює колекціонерів з усього світу. І його досі часто можна побачити на європейських дорогах.

 

 

ІСТОРІЯ CITROЁN 2CV: КІЛЬКА КУЛЬТОВИХ ВЕРСІЙ, ЕПІЧНІ ПОДОРОЖІ СВІТОМ

Загалом у Франції та кількох інших європейських країнах було випущено десять спеціальних версій моделі CITROЁN 2CV. Серед найбільш відомих, варто відзначити наступні: Spot, Charleston, Cocorico. Крім того, окремо варто відзначити автомобілі з суттєво зміненим кузовом й технікою. Наприклад, випуск фургона CITROЁN 2CV VAN (також відомого як CITROЁN 2CV AU) у 1951 році, або запуск оновленої моделі CITROЁN 2 CV AZ у 1954 році, що мала двигун потужністю 12 к.с. та відцентрове зчеплення.

 

 

Та навіть більш того – автомобіль CITROЁN 2CV подолав багато доріг по всьому світу завдяки участі в різноманітних ралі-рейдах. Наприклад: рейд Париж-Кабул-Париж довжиною 16 500 км у 1970 році, рейд Париж-Персеполіс довжиною 13 500 км у 1971 році, рейд Африка довжиною 8 000 км з Абіджана до Тунісу в 1973 році. Усі три рейди було організовано Брендом CITROЁN.

 

 

ВІСІМ УНІКАЛЬНИХ АВТОМОБІЛІВ CITROЁN 2CV, ЩО ВЖЕ СТАЛИ ФОТО-ЗІРКАМИ

Щоб відзначити річницю моделі, вісім знакових CITROЁN 2CV стали справжніми фото-зірками та «розповідають» власні історії з життя культової моделі:

  •  Автомобіль CITROЁN 2CV 6 від Hermès – з оформленням Hermès всередині та зовні, був показаний на Паризькому Автосалоні 2008 року з нагоди 60-річчя CITROЁN 2CV;
  •  Автомобіль CITROЁN 2 CV 6 Spécial – один з останніх CITROЁN 2CV, вироблених на заводі в Леваллуа в 1988 році;
  •  Автомобіль CITROЁN 2 CV Spot – перша спеціальна версія моделі; загалом було виготовлено 1800 автомобілів з двокольоровим забарвленням та кузовом за дизайном стиліста Сержа Гевіна (Serge Gevin);
  •  Автомобіль CITROЁN 2CV A – один із 250 прототипів, виготовлених у 1939 році для Паризького Автосалону, який було скасовано через початок Другої Світової Війни; це саме один з тих чотирьох вцілілих прототипів й зараз він знаходиться в Консерваторії CITROЁN;
  •  Автомобіль CITROЁN 2CV A Berline 1950 року – автомобіль, повністю ідентичний тому, який представив П’єр Буланже (Pierre Boulanger) на відкритті Паризького Автосалону в 1948 році, коли почалась історія серійної моделі;
  •  Автомобіль CITROЁN 2CV A з правостороннім розташуванням керма – такі автомобілі виготовлялись у місті Слау (Slough) починаючи з 1953 року; він мав металевий багажник і задні вікна, що відкривалися; на сьогоднішній день це найстаріший британський CITROЁN 2CV в Європі;
  •  Автомобіль CITROЁN 2CV AZU – фургон CITROЁN 2CV VAN, що випускався з 1954 до 1978 року, він має підвищену вантажопідйомність та подвійні задні дверцята для спрощення завантаження будь-яких речей і вантажів;
  •  Автомобіль CITROЁN 2CV 4x4 Sahara – унікальний автомобіль з повним приводом та двома двигунами, що дозволяє йому долати схили понад 40 відсотків та вільно рухатись піщаними шляхами.

 

Нагадаємо, що на українському офіційному сайті Бренду CITROЁN кожен охочий може детально дослідити цікаву історію з минулого, поглянути у майбутнє Бренду, а також ознайомитись з сьогоденнями – автомобілями CITROЁN, які тут і зараз доступні українським покупцям. Обирайте уже зараз найкращий варіант для себе!