COVID-19 | ОСНОВНА ІНФОРМАЦІЯ ТА ДОСТУПНІ ПОСЛУГИ

ДЕТАЛЬНІШЕ
news

УКРАЇНСЬКІ ФАХІВЦІ CITROЁN ЗАВОЮВАЛИ 4-Е МІСЦЕ У СВІТОВИХ КУБКАХ PSA

Фінал Світових Кубків Групи PSA приніс Україні важливі нагороди: наші фахівці з післяпродажного обслуговування зайняли 4-е місце в двох напрямках! Це досягнення на світовому рівні підтверджує високий рівень обслуговування CITROЕN в Україну - як один з ключових пунктів, на якому будується успіх Бренда в нашій країні.

У столиці Франції, Парижі, з 3 по 6 грудня проходили фінали Світових Кубків Групи PSA: внутрішньокорпоративного змагання глобального масштабу, покликаного визначити і нагородити кращих фахівців у своїх напрямках. Так, в 2019 році Світові Кубки проводилися відразу за двома сервісним напрямками - для Керівників сервісу та Комерційних консультантів по сервісу. Керівникам сервісу ставилися завдання з аналізу основних показників роботи сервісу та розрахунку ефективності маркетингових акцій. Комерційні консультанти повинні були на практиці проявити свої навички по комунікації з клієнтами, продемонструвати обслуговування клієнтів по корпоративним стандартам, і т.д.

У цьому році в конкурсі взяли участь фахівці з більш ніж 40 країн світу. Світовий Кубок складався з двох відбіркових етапів. Спочатку, у червні - на рівні країни були сформовані команди. А на другому етапі, у вересні - було проведено глобальний світовий відбір в півфінал: українські команди впевнено увійшли в ТОП-8 кращих колективів світу і вирушили на фінальний етап до Франції. Підсумок: впевнене 4-е місце у двох заліках Світового Кубка!

Україну у фіналі Світових Кубків Групи PSA представляли дві команди:

Команда Комерційних консультантів по сервісу:

Грінченко Олександр, дилерський центр CITROЁN «СИНГЛ АВТО», Дніпро

Рижов Дмитро, дилерський центр CITROЁN «АВТО ВІА», Харків

Команда Керівників сервісів:

Савченко Вадим, дилерський центр CITROЁN «ВІДІ ЕЛЕГАНС», Київ

Гринько Роман, дилерський центр CITROЁN «АВТО ВІА», Харків

Дана нагорода підтверджує високий рівень обслуговування клієнтів в українських сервісних центрах Citroеn. І це є запорукою довгострокової довіри і лояльності автомобілістів до Бренду. Якісне обслуговування лежить в основі філософії Групи PSA, тому Бренд CITROЁN робить акценти не лише на дизайн, технології, комфорт автомобіля, але також і на післяпродажне обслуговування, якість сервісу, вигоду і простоту експлуатації. Вітаємо не тільки вищевказаних фахівців, але також і клієнтів CITROЁN - з тим, що вони отримують якісний сервіс світового рівня!

Бренд CITROЁN впевнений не тільки в якості обслуговування, а й в надійності своїх автомобілів, і тому в 2019 році умови заводської гарантії були розширені до 3-х років або 100.000 км.

Top